»V Zavodu sv. Stanislava v Šentvidu nad Ljubljano pa je na razpolago odličen inštrument – orgle Škofijske orglarske delavnice Maribor, ki so primerne za izvedbo glasbe različnih obdobij.«
»Izkušnje v Mehiki rojenega Artura so se tudi zaradi njegove matere, pevke Lupe Valero, nakopičile v močno glasbi predano osebnost, ki se je razvijala v mladosti ob igranju klavirja, še posebej po letu 1965, ko se je družina iz Mehike preselila v New York.«
»čarobno božično potovanje skozi raznolike praznične melodije, ki bodo stkane v glasbeno zgodbo, ki bo obudila toplino božičnih spominov in nas navdihnila za prihodnost«
»Zame je življenje v tem delu Evrope nekaj izjemnega, tudi v glasbi je čutiti tesne povezave v glasbi med različnimi narodi, ki imajo drugačne korenine.«
»Na koncertu bomo slišali in videli, kako se je instrument razvijal skozi stoletja: kako se je razvijala oblika – povečeval se je recimo trup kitare, kako so se razvijale strune, ki so jih v razvoju dodajali, a so bile na začetku, v renesansi, dvojne strune, ki so nato v prehodu v 19. stoletje prešle v enojne strune.«
»Program obiskovalce popeljal na čarobno božično potovanje skozi raznolike praznične melodije, ki bodo stkane v glasbeno zgodbo, ki bo obudila toplino božičnih spominov in nas navdihnila za prihodnost.«
»Izvedla bova same mojstrovine, ki jih bomo spoznali, kot da bi odšli v muzej in stopili v različne sobe: v 18., 19. in 20. stoletje, mislim, da bo to zelo prijetno zvočno potovanje.«
»Po svetu je v zadnjih desetletjih zelo malo možnosti koncertnih srečanj z velikimi orkestri. Tokrat bomo Arturov big band prvič slišali v Sloveniji, sicer bo to njegov edini koncert v Evropi.«
»V pesmih, kot so Barco Negro, Foi Deus, Ave Maria Fadista, Medo ali Gaivota, od katerih je vsaka spomenik v zgodovini fada, se Lina izkaže kot popolna, resnična in nadarjena umetnica, katere glas nas straši. Njeni nastopi so predvsem človeški, ganljivi, besede si iztrga iz srca, namesto da bi jih oblikovala s tehniko, ki jo pozna. Njen nastop pa s priredbami, ki jih je pripravil Raül Refree, osvetljuje fado v novi luči. Brez kakršnih koli trikov ali filtrov, temveč z umetnostjo, ki daje fadu edinstven elektronski pristop, ki poudarja njegovo univerzalno stanje.«
»Vzporedno z delavnicami, ki smo jih imeli na terenu, kjer smo nabirali besedni del pesmi, smo imeli še drugi proces, kjer smo hodili v naravo iskat sveto.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju